Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ....

Γεια σας μελλοντικοί αναγνώστες μου. Δημιούργησα αυτό το blog με σκοπό να παραθέσω κάποιες ιδέες. δικές μου και όχι μόνο. Γενικά θα γράφω για ο,τι μου κατέβει σχετικά με το τι γίνεται γύρω μας, γενικές αλήθειες και ψέματα (μύθους), ιστορίες, προσωπικές  εμπειρίες, εμπειρίες φίλων και γενικά ο,τι θα μπορέσει να τραβήξει το ενδιαφέρων σας, να σας διασκεδάσει, να σας μορφώσει και τελικά να καλυτερεύσει (έστω και λίγο την ζωή σας)


Αυτά που θα γράφω όπως είπα και παραπάνω δεν θα είναι πάντα δικά μου, και γι'αυτό κάθε φορά που θα 'δανείζομαι' κάτι θα παραθέτω και τις πηγές μου (τηλεοπτικές σειρές, ταινίες βιβλία κλπ)

Οι αναρτήσεις πολλές φορές θα είναι αμφισβητούμενες, γι'αυτό θα περιμένω και τα σχόλιά σας( Στα οποία θα απαντώ).

Λοιπών, αυτά για τώρα και ελπίζω να απολαύσετε το blog μου.


                                                                                                      TΣΙΒΑΝΑΣ                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου